Hoi!
Serracoaching is aan het groeien en geen tijd ( en zin meer) om alles zelf te doen.
Daarom val ik meteen met de deur in huis. Ik ben op zoek naar een ‘technische’ VA die ervaring heeft de online wereld en het leuk vindt om orde te brengen in de chaos van de online wereld met alle systemen: Kajabi, Acuity, Zoom, Canva, Active Campaign, google docs en online community opzetten via Facebook. En die ook connectie kan tussen de verschillend platforms: Kajabi met Active Campaign etc. En die daarin is gespecialiseerd
Bij de volgende online training wil ik dat het proces smooth verloopt.
Ik heb dus een technische VA nodig (kennis van Kajabi) die tevens goed is met taal (Nederlands) en mijn presentaties, e- mailtjes, automatiseringen in orde kan brengen.
Denk aan:
- Algemene voorwaarden online komt te staan en dat klant bij aanmelding meteen online algemene voorwaarden kan ondertekenen. Dat het opstart proces soepel verloopt. En mij weinig tijd kost
- Ik werk nu met Pay Pro en iemand anders heeft een betalingssysteem gecreëerd in Kajabi (weet even niet meer wat) Hoe kan ik dat combineren goed laten verlopen met deelnemers die zich aanmelden voor online programma in Kajabi.
- Dat mensen afspraak kunnen inplannen via Acuity en meteen er een zoom link gecreëerd wordt.
- Via Canva mooie branding plaatjes maken die in Kajabi geplaatst worden en op Facebook community page
- Dat alles soepel verloopt: van inloggen tot emails (en dat ook deze emails gecheckt worden op taal-en spelfouten)
- Eventueel dat video’s geconverteerd worden in MP3 files.
- Die mooie classy templates kan maken (google docs of Canva)
- Die de wekelijkse Zoom calls regelt met Acuity?? of Zoom zelf. Slimste versie kiezen
- Die eventueel ook notes kan maken van de Zoom calls
- Die me ook helpt met de launches in de toekomst. Support met de webinars.
- Eventueel: juiste plaatjes zoeken voor webinar
- Iemand die sowieso alles in mijn bedrijf beter automatiseert
- Die Facebook groep voor leden kan opzetten en mensen daarvoor kan uitnodigen. Links plaatsen naar Facebook groep. Juiste foto en bijbehorende test. Die ook in de Facebook community berichten kan plaatsen. Vragen kan bedenken, Die FAQ kan beantwoorden, die dient als een customer service point of contact
- Die testimonials kan managen, mensen interviewen en video’s opnemen.
- Die verstand heeft van Copy. Die misschien Copy cure and B-school heeft gevolgd en of in iedere geval op de hoogte is van de nieuwe online ontwikkelingen en copy writing
- ‘Proofread’ and update launch emails.
- Set up webinar replay page.
- Mij support gedurende een live webinar
- Die eventueel tijdens webinar de vragen kan mailen die klanten stellen voor Q&A zodat ik gefocust kan blijven
- Die kan confirmeren dat mensen mij horen gedurende een interview.
- Live support tijdens webinars: mensen helpen om in te loggen als ze geen link hebben, vragen beantwoorden tijdens een webinar sessie, de tech challenges overnemen, toevoegen van links in de live chat.
- Nu werk ik met Active Campaign, Kajabi en Zoom en bij nieuwe aanmeldingen wil ik natuurlijk dat dat allemaal goed bijgehouden wordt. Dat die connecties gemaakt worden (tussen Active Campaign, Kajabi en …) en nieuwe mensen toegevoegd worden.
Lijkt het je wat? Of ken je iemand, met een eigen toko, die daarvoor geschikt is en met mij zou willen samenwerken?
Ik ben te bereiken via mariella@serracoaching.com.
Ik hoor graag wat voorbeelden van andere ondernemers die je met bovenstaande dingen met succes hebt geholpen. En ik ontvang graag een video.
Als je met hierboven staande dingen geen ervaring hebt dan heeft het geen zin om samen te werken. Klinkt tegenstrijdig maar ik werk liever met experts dan met alleskunners (mensen die op 100 en 1 dingen tegelijk focussen). Mensen die in bovenstaande goed zijn hebben vaak een helikopter view. Kunnen goed uitzoomen en inzoomen, hebben oog voor structuur (nemen daarin ook overzicht) kunnen de dots connecten, en zetten de puntjes op de i. Het zou ook mooi meegenomen zijn als deze persoon het leuk vindt om mooi PDF’s te maken of google docs maar daar kan ik altijd nog een Designer voor inhuren (geen must)
Liefs
Mariella Serra